Ekspozytory to niezastąpione wyposażenie punktu sprzedaży. Oryginalna ekspozycja handlowa pozwala uwydatnić produkt wśród masy towarów konkurencji, zwiększyć obecność marki w sklepie, ilość zajmowanych przez markę półek. Ekspozycja handlowa zwiększa zapasy, sprawia, że towary są bardziej zauważalne i atrakcyjniejsze dla konsumenta. W efekcie ten sprzęt reklamowy na wyposażeniu sklepów stymuluje sprzedaż produktu, zwiększa sprzedaż danej marki.

Sklepy wyposażone w ekspozytory uzyskują skuteczny nośnik reklamy

Wykorzystując wysokiej jakości materiały i zaawansowane technologie, produkowanie są ekspozytory na wyposażenie sklepów z różnych branż. Nowoczesne wnętrze centrum handlowego lub małego sklepu doskonale uzupełniają ekspozytory, które pomagają promować markę lub produkt w miejscu sprzedaży.

Najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi klienta dokonującego wyboru w sklepie jest umiejętne wykorzystanie takich z których klienci otrzymują informacje o zaletach produktów. Przy całej różnorodności sprzętu do kampanii reklamowych, ekspozytory handlowe są najprostszym, najtańszym i jednocześnie bardzo skutecznym elementem reklamy bezpośredniej. Jak każdy niestandardowy sprzęt reklamowy, ekspozytory powstają w oparciu o specyfikę kampanii reklamowej i charakterystykę produktu.

Najczęściej sklepy wyposażone są w witryny i regały które stanowią główny element wystroju. Dzięki pozycjonowaniu marki z użyciem ekspozytorów możliwa jest optymalizacja skuteczności oddziaływania reklamy wewnątrz sklepu. Markowe ekspozytory przyciągną większą uwagę konsumentów, pomogą znaleźć pożądany produkt przy minimalnym nakładzie czasu. Oprócz spełniania swojego głównego celu, stanowią również skuteczny nośnik reklamy. Nie bez znaczenia są takie właściwości wizytówki, jak mobilność i oszczędność użytkowej powierzchni handlowej. Ważne jest, aby sprzęt handlowy odgrywał ważną rolę tzn. pozwala kupującemu szybko znaleźć interesujący produkt, tworzył komunikację między produktem a konsumentem.

Zastosowanie ekspozytorów na wyposażeniu sklepu

Ekspozytory
Ekspozytory

Wysokiej jakości ekspozytory idealnie nadają się do ekspozycji elitarnych produktów: perfum, zegarków, telefonów komórkowych, alkoholu, papierosów itp. Bardzo wygodne jest wystawianie produktów kosmetycznych na stanowiskach testowych, które pełnią funkcję wizytówek handlowych i zapewniają klientom możliwość przetestowania produktów. Opracowane ekspozytory sprzedażowe można uzupełnić o półki, szyldy półek oraz wykorzystać w sprzedaży prawie każdego promowanego produktu. Producent tworzy sprzęt komercyjny spełniający wszelkie wymogi bezpieczeństwa i wykonany wyłącznie z wysokiej jakości materiałów. Ekspozytory wiszące znajdują się w każdym sklepie, w tym w obszarze przy kasie. Przypominają o towarach, stymulują zakupy pod wpływem impulsu. Ekspozytory nadają się do specjalistycznych sklepów i supermarketów. Zdarza się, że są to modele podłogowe lub do postawienia na pulpicie. Produkowane są w tym samym stylu co inne wzory, zgodnie z parametrami konkretnego sklepu, także w warunkach ograniczonej przestrzeni.

Stoiska promocyjne z ekspozytorami

Ekspozytory przeznaczone są do prezentacji produktów na wystawie, targach lub innym wydarzeniu.

Stoiska promocyjne z ekspozytorami pomogą:

  • Zorganizować krótkoterminową kampanię reklamową.
  • Zwiększyć świadomość marki.
  • Wprowadzić nowe produkty dla potencjalnych nabywców.

Jako dodatkowe zalety konstrukcji można wymienić łatwość obsługi i pielęgnacji, stylowy design, wygodę ekspozycji towarów. Główną zaletą stosowania ekspozytorów jest możliwość pokazania całego bogactwa asortymentu na minimalnej przestrzeni. Jednocześnie towary pozostają starannie zawieszone, dzięki czemu kupującemu wygodnie jest wybrać właściwy. Istnieje wiele rodzajów ekspozytorów: o różnej wielkości, półki, stojaki. Są specjalne ekspozytory na czapki, okulary. Uniwersalne ekspozytory nadają się do ekspozycji towarów o różnych rozmiarach: od najmniejszego do największego. Wygodne w użyciu na ladzie, w obszarze kasowym, w dowolnym miejscu w sklepie lub na półce.

Dzięki ekspozytorom sklepowym:

  • Zwiększysz swoją sprzedaż.
  • Udostępnisz informacje.
  • Zmniejszysz koszty reklamy.

Ekspozytory to nie tylko urządzenia ekspozycyjne z brandingiem, to miejsce na dodatkowe ułożenie towarów. Uniwersalna ekspozycja jest coraz częściej wykorzystywana przez dużych producentów w celu zwiększenia sprzedaży i zwiększenia lojalności wobec marki. Ekspozytory mogą być wykonane na zamówienie, o unikalnej konfiguracji i niepowtarzalnym designie. Materiał do produkcji takiego produktu może być również inny, w zależności od celów producenta. Małe, ale nie mniej funkcjonalne odpowiedniki dużych ekspozytorów handlowych przeznaczone są na drobne towary. Są bardzo popularne w strefach kasowych i do umieszczania drobnych towarów w sklepie.

W zależności od rodzaju konstrukcji można je podzielić na następujące grupy:

  • Z haczykami (pojedynczy lub podwójny).
  • Z półkami lub koszami.
  • Z kieszeniami.
  • Rozwijane.
  • Łączone.

Ekspozytory do wyposażenia sklepów najlepiej zamówić u sprawdzone producenta:

  • Produkcja ekspozytorów na zamówienie z drutu, plastiku, drewna, kartonu.
  • Projektanci posiadają unikalną bazę wiedzy i rekomendują najlepsze rozwiązania technologiczne w oparciu o wieloletnie doświadczenie.
  • Pomimo tego, że ekspozytory to sprzęt sprzedający, a są nawet całe grupy produktów, które są sprzedawane głównie za ich pomocą, koszt jednostki jest niewielki.

Przy pomocy ekspozytorów sprzedażowych produkt może być bardziej widoczny i atrakcyjny dla potencjalnego nabywcy, służy do zwiększenia sprzedaży i zwiększenia zainteresowania konsumentów danym produktem lub marką. Sprzęt przeznaczony jest do prezentacji towarów w różnego rodzaju punktach sprzedaży detalicznej (sklepy spożywcze, wyroby budowlane, telefonia komórkowa, gazety i czasopisma).

Sardynia biuro podróży

27 kwietnia 2022